Najdroższym modelem samochodu typu crossover jest Rolls-Royce Cullinan, który kosztuje około 400 000 dolarów.
Top 10 najdroższych rowerów Cross
Jaki jest najdroższy Cross? To pytanie, które zadaje sobie wielu miłośników kolarstwa. W dzisiejszych czasach, kiedy rowery stały się nie tylko narzędziem do treningu, ale również elementem stylu życia, coraz więcej osób decyduje się na zakup drogich i ekskluzywnych modeli. W tym artykule przedstawimy Top 10 najdroższych rowerów Cross, które z pewnością zainteresują każdego pasjonata kolarstwa.
Na pierwszym miejscu naszego rankingu znajduje się Specialized S-Works Venge ViAS Disc eTap. Ten rower to prawdziwa perełka wśród rowerów Cross. Wyposażony w najnowocześniejsze technologie, takie jak elektroniczny system zmiany biegów, hydrauliczne hamulce tarczowe czy aerodynamiczny kształt ramy, kosztuje aż 17 000 dolarów.
Na drugim miejscu plasuje się Trek Madone SLR 9 Disc eTap. Ten model to połączenie doskonałej aerodynamiki, lekkości i wytrzymałości. Wyposażony w elektroniczny system zmiany biegów, hydrauliczne hamulce tarczowe i karbonową ramę, kosztuje 12 000 dolarów.
Trzecie miejsce zajmuje Canyon Ultimate CF Evo Disc 10.0 LTD. Ten rower to prawdziwy rarytas dla miłośników kolarstwa. Wyposażony w karbonową ramę, hydrauliczne hamulce tarczowe i elektroniczny system zmiany biegów, kosztuje 11 000 dolarów.
Na czwartym miejscu plasuje się Pinarello Dogma F12 Disk. Ten model to połączenie doskonałej aerodynamiki, lekkości i wytrzymałości. Wyposażony w karbonową ramę, hydrauliczne hamulce tarczowe i elektroniczny system zmiany biegów, kosztuje 10 000 dolarów.
Piąte miejsce zajmuje BMC Teammachine SLR01 Disc One. Ten rower to połączenie doskonałej aerodynamiki, lekkości i wytrzymałości. Wyposażony w karbonową ramę, hydrauliczne hamulce tarczowe i elektroniczny system zmiany biegów, kosztuje 9 500 dolarów.
Na szóstym miejscu plasuje się Scott Addict RC Ultimate Disc. Ten model to połączenie doskonałej aerodynamiki, lekkości i wytrzymałości. Wyposażony w karbonową ramę, hydrauliczne hamulce tarczowe i elektroniczny system zmiany biegów, kosztuje 9 000 dolarów.
Siódme miejsce zajmuje Giant TCR Advanced SL 0 Disc. Ten rower to połączenie doskonałej aerodynamiki, lekkości i wytrzymałości. Wyposażony w karbonową ramę, hydrauliczne hamulce tarczowe i elektroniczny system zmiany biegów, kosztuje 8 500 dolarów.
Na ósmym miejscu plasuje się Cannondale SuperSix EVO Hi-MOD Disc Dura-Ace Di2. Ten model to połączenie doskonałej aerodynamiki, lekkości i wytrzymałości. Wyposażony w karbonową ramę, hydrauliczne hamulce tarczowe i elektroniczny system zmiany biegów, kosztuje 8 000 dolarów.
Dziewiąte miejsce zajmuje Cervelo R5 Disc Dura-Ace Di2. Ten rower to połączenie doskonałej aerodynamiki, lekkości i wytrzymałości. Wyposażony w karbonową ramę, hydrauliczne hamulce tarczowe i elektroniczny system zmiany biegów, kosztuje 7 500 dolarów.
Na dziesiątym miejscu plasuje się Ridley Noah Fast Disc. Ten model to połączenie doskonałej aerodynamiki, lekkości i wytrzymałości. Wyposażony w karbonową ramę, hydrauliczne hamulce tarczowe i elektroniczny system zmiany biegów, kosztuje 7 000 dolarów.
Podsumowując, Top 10 najdroższych rowerów Cross to prawdziwe dzieła sztuki, które z pewnością zainteresują każdego miłośnika kolarstwa. Ich cena może wydawać się zaporowa, ale warto pamiętać, że to nie tylko narzędzie do treningu, ale również element stylu życia. Dlatego, jeśli stać nas na taki wydatek, warto zainwestować w jeden z tych ekskluzywnych modeli.
Pytania i odpowiedzi
Pytanie: Jaki jest najdroższy Cross?
Odpowiedź: Najdroższym modelem marki Cross jest pióro wieczne z kolekcji Townsend, wykonane ze złota 18 karatowego i kosztujące około 3000 dolarów.
Konkluzja
Najdroższy Cross to Montblanc Heritage Rouge et Noir Special Edition Coral Fountain Pen, którego cena wynosi około 1 500 dolarów.
Wezwanie do działania: Sprawdź, jaki jest najdroższy Cross na stronie https://www.motowydawnictwo.pl/.
Link tagu HTML: https://www.motowydawnictwo.pl/